2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ БОЙЫНША ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
________ К.К.Мухатова
Мектепішілік кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары
2021-2022 оқу жылы
Мақсаты:
Міндеттері:
Өңірдегі сұранысқа ие кәсіби кадрларды даярлауға бағытталған кәсіптік бағдар беру іс-шараларын жүргізуде мұғалімдердің, жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларының, жұмыс берушілердің, жұмыспен қамту орталығының қызметкерлері мен басқа да мүдделі тараптардың ата-аналарының белсенді қатысуын көздеу жоспарын жүзеге асыру. Мектептегі кәсіптік бағдар - оқушылардың кәсіптерінің әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы білімді қажетті көлемде меңгеруге бағытталған тәрбие жұмысының жүйесі. Қоғамның әл-ауқаты үшін әрбір мектеп бітірушісі, ең алдымен, оның мүдделерін, мотивтерін барынша толық пайдалану, ең үлкен пайда әкеле алатын және оның терең қанағаттануына қол жеткізе алатын әлеуметтік өндіріс жүйесінде өз орнын іздестіру үшін уақытты, күшті және қаражатты үнемдеу.
Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмыстары мекеме әкімшілігі, сынып мұғалімдері, пән мұғалімдері жүргізеді. Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, бастапқы, негізгі, орта мектептегі жұмыс мазмұны, нысандары мен әдістерін сабақтастығын ескере отырып, кезеңдерде жүзеге асырылады.
Мектептегі кәсіптік бағдарлаудың негізгі бағыттары болып табылады:
мұғалімнің жұмысын қадағалау және студенттердің дамуын қадағалау, олардың оқу нәтижесі мен сабақтан тыс іс-әрекеттерін зерттеу, сұрақ қою, студенттердің психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасау сияқты жұмыс әдістерін пайдалана алады.
Жұмыс түрлері:
Кәсіби бағдар мақсатындағы мектептің оқушылармен қарым-қатынас түрлері:
Мектеп оқушыларының кәсіби бағдарына бағытталған іс-шаралар:
№ |
Іс-шаралар |
Өткізу мерзімі |
Жауапты |
|
Стендтер. Көрнекілік құралдар, плакаттар, әдістемелік материалдар әзірлеу |
Қыркүйек |
Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Педагогикалық ұжым жұмысын үйлестіру |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Өткен жылғы кәсіби бағдар нәтижесін талдау, 9,11 сынып түлектерінің орта кәсіби және жоғары оқу орындарына түсуін анықтау. |
Тамыз-қыркүйек
|
Кәсіби бағдарға жауапты, ОТЖ директордың орынбасары |
|
Әртүрлі жас топтарындағы оқушылармен кәсіби бағдар жұмысын жоспралау бойынша сынып жетекшілерінің ұсыныстар әзірлеуі. |
Тамыз-қыркүйек |
Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Павлодар қаласының кәсіби білім беру ұйымдарымен, ЖҚО, өнеркәсіптермен арақатынасын жүзеге асыру |
Жыл бойы |
Әкімшілік, Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Тәрбиелік шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және өткізуде көмек көрсету |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Оқушылардың жеке роблемалары бойынша семинарлар ұйымдастыру: - «Оқушылардың кәсіби ниеттері мен жоспарларын зерттеу», - «Оқушылардың мамандықты таңдауға дайындығын зерттеу», - «Оқушылардың жеке қасиеттері мен қабілеттерін зерттеу» |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, ОТЖ ТЖ бойынша директордың орынбасарлары |
|
Оқушылардың пәндік курстардағы артықшылықтарын таңдау |
қыркүйек |
ОТЖ бойынша директордың орынбасары |
|
Шығармашылық топтардағы оқушылардың таңдауларын анықтау |
қыркүйек |
ТЖ бойынша директордың орынбасары |
|
Сыныптықжүйедегі мамандықтармен танысу. Мамандықтар туралы оқушылардыңбілімін кеңейту |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, пән мұғалімдері |
|
«Мамандықтар әлемі»бойынша сабақтар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты |
|
Кәсіптік бағдар беру бойынша сабақ уақытын ұйымдастыру және өткізу |
Жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Когнитивтік және кәсіби мүдделерге сәйкес оқушылардыәлеуметтік пайдалы қызметке тарту: жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуды қамтамасыз ету (конкурстар, көрмелер, фестивальдер) |
«Қауіпсіз дөңгелек» - қыркүйек; «Өмір сүреміз» - қараша; Өлкетану оқулары– желтоқсан; және т.б.жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, пән мұғалімдері, ТЖ бойынша директордың орынбасары |
|
АКТ пайдалану арқылы сауалнама жүргізу және сұхбаттасуды ұйымдастыру, жүргізу |
жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, кітапханашы |
|
Кәсіпорындарға экскурсия ұйымдастыру |
жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Түрлі кәсіп өкілдермен кездесулер ұйымдастыру және өткізу |
жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Орта кәсіптік және жоғары білім беру мекемелерінің ашық күндерінде оқушылардың қатысуын қамтамасыз ету |
жыл бойы |
Кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Орта кәсіптік және жоғары білім беру мекемелерімен және еңбек нарығымен танысу мақсатымен ЖҚО бос орындар жәрмеңкесінде студенттердің қатысуын қамтамасыз ету. |
Наурыз-сәуір |
Кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Мектеп түлектерінің портфолиосын құру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру |
жыл бойы |
Сынып жетекшілері |
|
Академиялық пәндер бойынша элективті курстарды таңдау туралы ата-аналарғажеке кеңес беру |
қыркүйек |
Әкімшілік, кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Кәсіпорындар мен орта кәсіптік және жоғары білім беру мекемелеріне экскурсияға қатысу үшін ата-аналарды тарту. |
жыл бойы |
Әкімшілік, кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
|
Ата-аналарды сабақ жүйесінің жұмысына және қосымша білім беру жүйесіне қатысуға тарту |
Жыл бойы |
Әкімшілік, кәсіби бағдарға жауапты, сынып жетекшілері |
Сынып сағаттарының үлгілік тақырыптары.
№ |
1-4 сыныптар. |
1 |
Менің қызығушылықтарымның әлемі |
2 |
Ата-аналарымыздың мамандықтары. |
3 |
Мамандыққа жол мектептен басталады. |
4 |
Кәсіби мамандығымбойынша менің арманым. |
5 |
Өзіңе және адамдарға қуаныш сыйлайтын еңбек. |
|
5-8 сыныптар. |
1 |
Мамандықтар әлемі. Адам және техника. |
2 |
Мамандықтар әлемі. Өндірістегі адам. |
3 |
Мамандықтар әлемі. Біздің елліміздегі пошталық қатынас. |
4 |
Мамандықтар әлемі. Адамдар әдемі болуы үшін. Шаштараз. Визажист. Конкурс. |
5 |
Мамандықтар әлемі. Заң қорғауында. |
6 |
Мамандықтар әлемі. Кітапханашы. Кітапханаға экскурсия |
7 |
Мамандықтар әлемі. Жасыл байлық. |
8 |
Мамандықтар әлемі. Дәрі-дәрмектер. Фармацевт. Кездесу. |
|
9-11 сыныптар. |
1 |
Өз өзіңді таны. Сұхбат, тестілеу. |
2 |
Мамандық таңдауда қандай факторлар әсер етеді. Сауалнама. |
3 |
Кәсіби бағдар және медициналық кәсіби кеңес беру. |
4 |
Мамандық таңдау мотивтері. |
5 |
Мамандықтың психологиялық мінездемесі. |
6 |
Олар біздің мектебімізде оқыды. |
7 |
Мектеп мұғалімдері-мұғалімдер |
8 |
Үлкен перспективті мамандықтар. |
9 |
Қалай данышпан болуға болады. Шығармашыл адамның өмірлік стратегиясы. |
10 |
Өз болашағыңды жаса. |
11 |
Не? Қайда? Қашан? Мамандықтар туралы ақпарат. Кезеңдік бысылым және әдебиет. |